![]() |
|
Miksi haluan jäseneksi? - Tulostettava versio +- Camaro Club Finland ry (https://forum.camaro.fi) +-- Foorumi: Yleistä (/forum-1.html) +--- Foorumi: Camaro Club Finland ry - Julkinen tiedotus (/forum-36.html) +--- Aihe: Miksi haluan jäseneksi? (/thread-168.html) |
Miksi haluan jäseneksi? - Vellu - 06.01.2013 22:43 Jäsenenä olet samanhenkisten harrastajien joukossa. Keskustelemalla muiden aktiivisten kanssaharrastajien kanssa Camarotietosi karttuvat ja saat paljon arvokasta tietoa teknisistä yksityiskohdista tai vaikka nykypäivän tekniikkasuuntauksista, sillä suuri osa Suomen Camarotietoutta tulee nyt kerätyksi yhteen paikkaan. Jäsenenä pääset ottamaan hyödyn muiden jakamasta tiedosta, opit itse lisää, sekä voit myös itse osallistua tiedon jakamiseen. |